15.11.12

Segon dia de blog i amb ganes d'escriure...

Dia post vaga general

La protagonista del blog és la ciutat de Barcelona, una ciutat a on he viscut moltes coses tot i no ser la meva ciutat natal.

Els estudis universitaris els vaig cursar a Barcelona; quan estudiava sempre pensava no viuré mai en aquesta ciutat caòtica (amics meus poden confirmar que ho deia seriosament). I en aquesta vida mai pots dir mai...
Per circumstàncies de la vida fa 6 anys vaig venir a viure a barcelona i quina va ser la meva sorpresa!! no s'estava tant malament vivint aquí.


Excepte els primers mesos d'adaptació, la ciutat em va anar enamorant a poc a poc.

Avui, puc dir que m'encanta barcelona!!! M'encanta per molt motius i un d'ells és perquè no em deixa de sorpendre dia a dia.

Com vaig comentar ahir, intentaré plasmar (des de l'objectiu de la meva càmera o del mòbil) el que em sorprèn i m'agrada d'aquesta Barcelona que em va acollir fa 6 anys i m'ha enamorat.




Foto de la Torre Agbar dissenyada per l'arquitecte Jean Nouvel.

La torre és un dels nous símbols de barcelona, a mí especialment m'encanta sobretot de nit quan està iluminada.

http://www.jeannouvel.com/


Foto realitzada amb IPhone 4 i retocada amb Instagram.

Bona tarda!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada